det räddade mig

En förmiddag med massage sagor, pilen och en mysig samling barnen fick berätta vad de gjort i helgen...jag med jag har varit med min kompis sophia och firat min pappa=)

nu ska jag berätta en sak som jag kommer att leva på minst enda fram till jul


I förra veckan fick jag ett mail utav en mamma till en elev i klassen,
 en elev som inte pratar så mycket om skolan  hemma i vanliga fall...
men nu har eleven pratat jätte mycket om mig och berättat om allt jag
gjort med dem om mitt tema och hur kul eleven tycker att det är.
och att hon tycker att jag verkar göra ett bra jobb och att eleverna i
klassen tycker mkt om mig och att jag gör roliga saker med dem...
hel spontant hade hon tagit sig tid och skriva detta uppmuntrade berömnade mail...

Det är den finaste komplimang man kan få som lärare/lärarstuderande
 ett godkännande att det man gör /tror på är bra och når ut till eleverna..

Tack så mkt detta kommer jag att leva på länge länge....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback