en lugn lördag


'
I morse tog jag det lugnt vilade länge i sängen och gick upp vid tio,jag städade lägenheten och gjorde fint. Jag messade sandra och frågade om vi skulle på stan sandra som var döddsjuk kom ner på stan för att skaffa medicin. Jag shoppade två presenter till mamma en bok och en halsduk. Sen handlade jag åt mig själv med, en halsdul en grå, ett svart nagelack för det känns som svart idag. och en dior show mascara som verkar väldigt bra samt en guldpenna att ha till min agenda. sen handlade jag bakelser för mamma och pappa kom på födelsedags fika det var mysigt. jag ha med en repa på systemet med för igår fick jag ångest för jag inte hade ngt vin hemma så nu har jag bunkrat upp... sen när jag gjort mina ärenden så gick sandra och jag och resten av eskilstuna till tingsgården och lunchade det var trelvigt har saknat henne massa.

det var min dag så min kväll då...undrar både ni och jag..

jag har några förslag

kolla på fotboll med grabbarna grus
tjejfest som kan bli jävla jävla akward...
fick ett förslag igår men det sabbade jag big time
vänta och se vad e ska ta sig för
dricka vin hemma i min ensamhet med katten och se fotboll


svårt beslut där får se vad det blir...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback