ETT ÅR SEDAN..

idag är det ett år sedan..ett år sedan jag tog mitt förnuft till fånga och faktiskt för första gången på såå länge började se mig mig själv och prioritera mig själv...tack josephine tack för att du tog detta beslut och idag mår bra bra bra bättre än någonsin...


hade jag någonsin vetat vad som skulle hända så skulle ha tagit mig ur detta för länge sedan för jag har först nu i efterhand jag insett det som alla andra såg och försökte varna mig för...vem du verkligen är hur du verkligen är....vad du är kapabel till och hur du tänker och fungerar...jag trodde aldrig att vi skulle hamna där vi är idag och att det skulle bli såhär...viss fyra år tillsammans är länge men inte lika länga som sexton.... jag vore väl en dålig person om jag inte såg ngt positivt i detta tack d för den tid vi hade när det fortfarnde var bra och när det var vi på riktigt...jag är ingen ängel jag vet jag står inte med ryggen fri verkligen inte.... men jag skulle aldrig aldrig d utsätta dig för de hemskheter du utsatt mig för medvetet ....det är det som är skillnaden mellan oss....

men som sagt tittar jag tillbaka på detta år så ångrar jag ingenting (som hade med detta beslut att göra...)hur mkt jag än gråtit spytt eller varit förvirrad,alla hot och allt hat som du har utsatt mig för så är allting värt det allt allt som jag gått igenom.....


jag gick igenom detta och kom ur detta starkare nu är jag verkligen säker på mig själv och vad jag vill...jag känner mig själv bättre än någonsin...


för ett år sedan så såg jag på ett annat sätt på framtiden än vad jag gör idag...du här lärt mig så mkt jag har upplevt så mkt under detta år...



vill tacka er alla som fiunnits där för mig, tack så mkt ni finns i mitt hjärta alltid...

stefan jag älskar dig tack för att jag fick bo hos dig du är min räddare i nöden = du bjuder på middag för att fira det gångna året:p

eric tack för alla gånger du tagit hand om mig när jag gråtit och varit helt hysteriskt du är bäst älskar dig

merie tack för att du är du och alltid finns här för mig....

du som jag inte publicerar namnet på..tack tack så mkt jag är sååå tacksam emot dig kan inte beskriva det i ord...tack för att du fanns tack för att du finns... du och jag så nära får ingen gå...

familjen och alla alla ni andra ni vet att jag älskar er tack för att ni finns


Kommentarer
Postat av: Tove

Tack för att du finns där och byr dig vännen!

Postat av: Hanna

Nej, jag har faktiskt ingen dvd. Chockerande va? Men jag hoppas att det kommer bli ändring på det efter jul. ;)

2007-11-08 @ 13:18:34
URL: http://hannalindblom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback