hantverkare....

jag ställde klockan på sju här i  mitt lilla kaos och lokaliserade kisse miss=) jag drog på mitt mig en klänning och la mig i sängen och funderad på när hantverkaren skulle komma....och om det i sånt fall skulle vara en sngg sådan... vid åtta ringer det på dörren och jag är död och ofixad och sovandes..jag hoppar upp och stänger in katten och går och öppnar..där står han hantverkaren och ler hahah tänker jag när jag inser att honom känner jag mkt väl jag har till och med varit på hans bröllopp=) det som stör mig ännu mer är att han och hans fru varit en vecka i egypten och jag en vecka i solariet och han slår ändå mig med hästlängder fan fan fan men jag ska ju springa dit för en sista solning snart så då så=) nu slipar han mitt furu golv och jag och kisse är i köket, nu vart jag ju lite mer positivt inställd till detta måste jag säga. jag satt och gäspade när han bar in alla sina saker han kom hem från semestern vid tre i morse jag slutade genast gäspa....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback