i dont know

jag vet inte hur det känns för jag orkar inte känna efter...
jag vet bara att just nu är jag arg för det är den känslan som ligger mig närmst,arg och så väldigt besviken med tror jag...jag är så besviken på det du sa igår,att du kunde kasta ur dig en sån sak...jag vet inte vad jag ska/kan göra mer...jag har gjort allt gett allt jag någonsin kunnat...gett mer av mig till dig än jag gjort till någon annan...
och vad får jag?? jag får inte ens halva dig det är sjukt sjukt sjukt...
jag undrar om du funderade över vad det skulle ha för konsikvenser för dig när du sa så hur du trodde jag skulle reagrea...

men det vet jag att jag inte är jag vet att denna gången var det du som gjorde fel och inte jag...

Kommentarer
Postat av: Linda

Vad har hänt? :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback