idag är en glad dag

efter att nu på morgonen ha ringt runt till alla bolag där jag har fakturor att betala och nu betalt dem så känner jag att detta blev en bra start på dagen:D
igår var en jätte bra dag jag och anna och william gick efter det att jag solat och bättrat på min bränna inför fredagen och badade i badhuset det var jätte kul och william tyckte det var så roligt. Sen gick vi hem till dem och åt lunch och lekte på hans rum =).
igår när jag kom hem efter jobbet för att sova i röran i mitt kök så såg jag att de tapetserat klart i rummet och allt det som skulle målas är även målat det blev jätte fint..bra val där Linda;). så imorgon kommer de som ska slipa golvet och på torsdag morgon kan jag börja möblera tillbaka allting ;D sen är det full förberedelse för fredagen;D.
MEN DET BÄSTA AV ALLT ÄR ATT T lyckades rädda min dator och att jag ska få tillbaka den snart:D det var det allra allra bästa som kunde hända tack tack tack du är bäst. !!! nu ska jag snart träffa sandy på stan och plugga sen ska jag jobba=)

Kommentarer
Postat av: Linda

Får jag komma på torsdag och titta hur det blev? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback