igår/inatt

Så bar det av till sandy dandy där låg kissen och hälsade välkommen tusse ++ så söt var han

image734
vi skulle göra lite cosmo image735
nio liter blev det
image736
kisse övervakar det hela
image737

och vi drack
image738
och drack
image739
stefan ler och är glaaaaaaaaaaaad
image740
a-c var där =)
image741
kisse vilar
image742
efter all cosmo var det inte helt fel med en bira
image743
sjunger så fint:D
image744
image745
emma och jag..nu går vi till time
image746
gårkvällen var lyckad mkt lyckad...efter en lång sväng hos sandy så drog vi vidare till dannes för att sjunga kareoke..så vid elva tiden så traskade den vackraste hovmästaren,de sköna perrongen damerna,de bästa kockarna och de hetaste i servis personalen från stadens hotell in på dannes för att ha massa kul=). vi sjöng och drack öl och styrkan blev förstärkta utav jennys systrar och en kompis till henne som även visade sig vara en kollega från banken..så man kan säga att jag var på två mini personal partyn igår....några gick hem och några drev vidare till time där åt vi mixed basket och diskuterade det enda och det tredje.....ingen efterluva utan vid halv tre bar det hemmåt....full som ett jävla ägg.....och joo jag är mkt stolt över mitt jobb!!!

Kommentarer
Postat av: emma

Ser ut att ha varit en kul kväll! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback