ikväll

Gick ner på stan en timma tidigare för att fixa och dona med det sista inför vfun,var hos johan på expert och framkalla bilder på alla barn till alla barn=) tack så mkt för hjälpen johan.
Sen köpte jag guldstjärnor och guldpenna och annat skoj som jag ska dona med imorn=)
jag hade funderat på att impulsdetärsåjävlasyndommigköpa ett par sjukt heta stilett pumps från bianco men eftersom att de absolut inte tar in storlek 41 så fanns det inga som passade fröken a....:/ sugit för de släng er i väggen bianco...så det blev en ny lur,som jag funderat på väldigt länge

denna vakra lilla sak blev det och jag är så nöjd...image775
jag pillar och trycker på allt och det går ganska bra för mig tack sandra och oscar....
den är aldeles underbar och tar jätte fina bilder...
det gick jätte bra att jobba ikväll och det är alltid kul =)
sen gick jag och sandy och åt på mcd och pratade lite skit =)
nu ska jag snart sova trött trött trött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback