in my kaos

image802image803
soffan står på högkant i hallen och uppepå ligger kisse all annat är inknökat i köket där bilderna är tagna,vi har konkat och lyft och flyttat det är var tungt och nu är det bara kaos kvar...imorn ska de slipa golvet på torsdag får jag ställa tillbaka mina möbler ^^ linda och eric jag räknar med er där....tusse ska bo i köket i ett dygn i detta kaos jag ska bo på annat håll ons-tors...stora krokodil tårar föll från mina kiinder idag jag gillar inte detta kaos du var snäll och trösade fast jag vet att jag var töntig...


på fredag är det bal jag är brun som en pepparkaka och klänningen ja det visar lite mer än vad den kanske borde....bild kommer ni ska få se... ´nu sova i kaoset locka ner kisse från soffan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback