jag bor i mitt kök...

förra veckan var hektisk men rolig jag fick ihopp mina jobb timmar och han även träffa en hel del vänner jag inte sätt på länge, anna,william,peter,jeannette,cissi och linda bra där tycker jag...även fast linda blev lite drabbad där utav mitt nuskajagjobbåtbankenistadshusetfåvetadetentimmainnnan utfall ´men hon tog det bra tror jag;) jag har massa bilder från förra veckan men jag och tusse har även drabbats av ett datahaveri så våran dator är trasig och mitt i alltihoppa så gick modemet från bredbansbolaget sönder med:( men det finns ngn som räddade mig tack så mkt du är världens bästa... men nu har klantjosephine lagt alla räkningar på ett bra ställe och till saken hör aven den att min lägenhet renoveras just nu...så nu är det jag som bor i mitt kök och massa hantverkare överallt...det är mindre skojj kan jag säga det är allmän kaos...nu målas och tapetseras det och på onsdag ska de slipas och läggas golv kän paniken ja det gör jag..fan fan fan detta är inte kul .... men eric och t har hjälpt mig flytta runt alla möbler i hela lägenheten så nu står de lite överallt.... på fredag är det bal och jag har tvåtusenfemhundra saker att göra till dess minst....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback