känns bra att veta..

diskuterade lite här för ett tag sen med en vän om vilka som egentligen läser min blogg,känns intresseant och spännade på ngt sätt att inte veta måste jag säga...min blogg är doc till för alla som vill läsa den,nu har ryktet nått även mig att det finns folk som inte FÅR läsa den...lycklig man måste vara har i livet om man han en annan människa som säger åt en vad man får/inte får göra....

jag är min egen och det funkar bra har jag hört...usch bara tanken på att ngn annan skulle bestämma vad jag skulle/inte skulle fick inte fick göra...



datahaveri hos familjen A därav dålig uppdatering...

Kommentarer
Postat av: Anonym

vem är det som inte får läsa din blogg?

2007-11-23 @ 19:30:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback