mina dagar

Efter aptn igår på skolan gjorde jag och Jeannette sällskap hem hon har med vfu på samma skola som jag=) barnen tyckte det var kul att vi kände varandra och att vi hade varit släkt!! jag kom hem och ringde stefan och beslöt mig för att inte sitta hemma själv denna tisdagkväll utan att följa med honom och anneli till pappas tappas och avnjuta en trevlig middag med en stor stark till=)
image772
image770
image771


sen knallade jag hemmåt.
klockan ringde lite senare idag än sen gick jag upp och gjorde äggmackor och sen gick jag iväg mot munktell för att ha idrottsdag med barnen....jag har hoppat höjd/längt och häcklöpning jag har sprungit massa massa massa och även stötit kula jag vann=) hihi men jag tävlade mot 8 åringar så va fan men endå!!
sen hade barnen springtävling tvåor och treor och en tjej i min klass 2a kom först av alla hon är snabbast i hela skolan=) jätte kul hade vi idag
image773
sen bar det av till bussen så himla spännande att traska iväg med 20 ungar till bussen för spännade är verkligen rätt ord=) nu har jag sträckt mig och har ont överallt nu tar jag det lite lugnt och sen ska jag iväg och jobba=)


image774
den bästa militären av alla ringde nyss han är klar med sin slutövning och på g hemmåt då blev jag glad....=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback