mina funderingar....

dagen har tillbringats i soffan med ostbågar och cola zero....lap topen i knät och fixat massa saker....jag fick lunchsällskap och lunch med jätte mysigt....

jag har funderat en massa på en hel del olika saker....ända sedan jag kom hem i natt och idag på dagen...
jag har alltid tyckt att jag har bra koll på folk i våran lilla stad minns saker och detaljer som ingen annan minns..vet offta vilka som umgås/ligger/inte ligger/inte umgås/mm med vilka...anfall är bästa försvar och man ska alltid vara på sin vakt...

efter igår så har jag funderat en hel del på hur folk ser på varandra hur jag ser på andra och hur de ser på mig...
en sak jag har att säga är ju lätt att what goes around comes around...denna incident hände för tusen och åter tusen år sedan och jag var 16 år 16 jag var ett kid omg.......gode gud om allt man gjort en dag kommer upp till ytan hahhah...nej men skämtosido...varför tänker jag just på marie när jag skrev det sista...
vissa saker är jag stolt över men inte allt men jag står dock för det jag gjort... så tillbaka till gårdagen...

sitter och pratar med två från gänget som var ute igår,tidigare ¨på kvällen hade de frågat om mitt efternamn....
men jag tänkte inte mer på det men sen så tittar en av dem på mig och säger omg du är josephine andersson var du där och där med en person jag inte känner för att namnge i bloggen...
och båda tittar på mig och jag blir helt ställd...

eh jo eh ja men det var tusen år sen och jag var 16....såsäger min kollega till mig ja men jag vet att det var du som var du det har jag vetat sen jag såg dig första gången..jaha säger jag dumt att säga ngt ja det hade det iof vart .
och just då satt den tredje tjejen och bara glodde och var fortfarande chokad över att

det var jag som hånglat med hennes bästis pojkvän när jag var 16 och inte ens viste om att han hade flickvän.jag var nss fullda sexton och han gick på gymnasiet...alla förstår nog exakt vad som rörde sig i mitt huvud då och även i hans......omg den tjejen hatade mig ganska rejält back in the days...men det var ju inte som att han kom fram till mig och sa hejvadsötduärskavihånglamintjejärhemmaochtarstudentenimorgon....det kom ju lixom fram efter det hela hade hänt...och ja g hade aldrig då haft så dåligt samvete i hela mitt liv som när jag stod där på skolgården dagen efter när 83orna tog studenten.....men vi pratade sen och jag tror inte att hon hatar mig lika mkt längre iaf...man kan ju hoppas...igår så rädde vi ju iaf ut att jag inte träffade honom mer efter det även fast hon tydligen haft misstankar om det i tusen år men så var inte fallet han, slutate inte ringa på ett tag men nej vi träffades aldrig...förutom när han tre år senare kom oinbjuden till en midsommarfest med sin nya tjej och när mitt ex var med en en gång började ragga på mig...han var iaf inte snällaste killen i stan och ja det händer fortfarande att han kommer fram på krogen och frågar om man ska med heem....även när hans tjej står två meter bort och blänger......dock inte samma tjej hon tog sitt förnuft till fånga....jag var 16 det var tusen år sen och de är inte tillsammans längre men när jag ser henne så får jag en obehags kännsla det är mitt samvete som hälsar på och nej man kan inte skriva i kommentar rutan på facebook : we hooked up when I made out with her boyfriend back in 2003....

vi gör alla våra misstag och det är ju helt klart bäst att stå för dem även fast man kanske inte alltid är så stolt över dem.... för övrigt har jag två personer till jag inte har en aning om vad jag ska skriva om i komentarsrutan...
hahahha de kunde bli festligt...eller en till kom jag på nu men nej sånt ska vi inte ta upp här och nu...låt mig bara säga vi alla har väl varit sexton och gjort en hel del misstag...marie varför åtrekommer mina tankar till dig...

så man blir helt enkelt betrakdad på olika sät utav olika människor hela tiden....
för vissa är jag förhoppningsvis en person de tycker mkt om trotts mina fel och brister,
för andra är jag kanske en skanky hoe som var full och dum när jag var 16, eller någon som varit för ärlig eller för elak mot dem gernom åren...för vissa är jag någon de bara vill glömma och för andra är jag någon de inte vill glömma och det finns en hel del människor därute som redan har glömt mig....

så är det alla ser människor på olika sätt vid olika tillfällen för någon så kanske jag är alltihoppa och för någon kanske jag inte är någon av sakerna jag listade upp...

själv är jag dock medveten över alla de fiender jag samlat på mig över åren och det är väl inte något man kan göra något åt egentligen...jag har välidgt många kompisar och ganska många vänner.....mina vänner som jag älskar över allt annat och som jag gör allt för,de är inte många men de är extremt viktiga för mig...

tack för att ni finns jag älskar er ni vet vilka ni är..

om mig själv jag tror inte det finns något mellanläge med mig antingen så hatar eller älskar du mig thats it....





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback