never ever..

Låt aldrig någon komma dig för nära,då blir du sårbar och med största sanorlikethet sårad...
fan aldrig aldrig mer det gör för ont det är för jobbit två gånger på ett år jag orkar inte....
inget varar för evigt....
om du litar för mkt på någon,om du öppnar dig för mkt för någon om du verkligen älskar någon....så är chansen väldigt väldigt liten att du inte blir besviken.....men mest besviken kommer du nog altid vara på dig själv för att du lät dig själv tro på det....

aldirg aldrig låta någon komma så nära igen aldrig mer....












hjärnspöket är där igen hela hela tiden h*n bevakar mig och ser allt jag gör,när jag blir ensamen så syns h*n mkt  tydligare märks mkt mer och skrattar åt mig...min dumma dumma ...

Kommentarer
Postat av: Anonym

h*n? hon eller han?

2007-11-14 @ 10:56:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback