packat och klart;)

kvart över tre slog jag igen mina vackra bruna och somnade imorse...bra där Josephine;) nu är klockan åtta och han som ska lägga mitt golv borde vara här vilken sekund som helst nu har jag packat och kollat allt tre gånger och inget är glömt,eric har hand om bubbel och BILJETTERNA jag litar på honom även fast jag sitter på mina händer för att inte ringa och dubbelkolla,men nu kom ett sms tillbaka om att han valde kläder och att han snart var klar ;) han vet hur jag vill ha det sånt gillas!!!

nej frulle intas på tåget på g mot sthlm och det vackraste av hotell där sandra j jobbar men tyvärr så är hon ledig:( men men får bli en annan gång!!!

som sagt ikväll ska jag mingla runt med minst 60 unieform klädda välsvaravade 20 åringar det ser jag fram emot!!!!!


ska bli skönt att komma bort och visst vi ska inte jätte långt eller så eric har bott där i snart ett år nu och jag pluggade ju där i sex månader så men endå det ska bli skönt att komma bort lite:D

Igår när vi dansade vals så insåg jag en sak vi ska ju för fan på bal!!! på riktigt inte ngn jävla studentbal på sundbyholm som jag själv varit med och styrt upp utan riktig bal med militärer och allt,eric var så fin i sin unieform och ja jag har missat hur bra han faktiskt kan dansa...sen konstaterade vi att nej vi har aldirg dansat nyktra förut så det var nog därför nej skoldisco på högstadiet gills inte för er som var där......


nej nu är det minst 20 minuter kvar tills jag ska kila jag har TRÅKIGT!!!
+ ATT JAG HALVSOVER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback