stress

skyndade hem från jobbet efter att ha jobbat i två timmar, har nu kastat in den sista kakan i ugnen och ska sätta mig och göra iordning barnens mappar och rätta proven/tipspromenaden... gode gud det kommer att ta lång tid men det är det värt imorgon vid tre när jag kommer hem då ska jag slappna av så ska jag göra ngt kul SOM JAG VILL imorn kväll för det har jag gjort mig förtjänt utav tycker jag.  fem veckors stenhårt slit är över men det är värt det och jag kommer att sakna det så himla mkt även fast jag tror att jag behöver dra ner på tempot lite iaf en vecka eller en halv.... 

nej nu middag och rätta prov


Kommentarer
Postat av: Linda

Stressa inte ihjäl dig, snart åker vi iväg :D

Postat av: Linda

Haha. Gör så, då kan vi läsa det sen när vi kommer hem :) Jag tror att jag har klarat den där tentan iaf, det stog att jag hade fått G på studentportalen under mina resultat.. Så jag hoppas att det stämmer :D

2007-11-15 @ 23:30:08
URL: http://spjatte.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback