the start of this week

skön söndag med utflykt och mys;)
På kvällen som kom e förbi vi hyrde film och poppade massa popcorn och myste med kisse och snackade massa om allt möjligt mellan himmel och jord i like u a lot.... u make ure mistakes and i make mine...

måndag vfu tillbaka efter lovet jag har saknat barnen så det var trevligt:D
jobbade på kvällen och sedan blev det en kvällsfika.
sen anmälde jag mig till vemdalen im in and ill explain later why....

tisdag vfu med besök av min lärare så trevlig var hon och ja jag måste skryta men jag fick så bra omdömme av henne vad glad jag blev;D
nu hemma och mellanlandar ska snart jobba....

nyss fick jag spratt jag som hatar att julpynta och har ju inte varit särskilt in to the cristumst de senaste åren har nu beställt hem massa julpynt ska bli så fint här i jul:D alla får komma ock kika!!!

igår så fick jag för mig att jag ska testa dessa soppor som alla coola personer dricker läs stefan!!!
jag äter ju aldirg ngn ordentligt middag utan bara ute och det är inte bra samt att det blir så knäppt med middagstiderna när jag jobbar som jag gör så nu ska även jag pröva detta...jag säger inte att jag ska gå ner massa kilo eller lova ngt jag inte kan hålla men nu ska jag prova iaf detta i en månad så får vi se vad som händer om ngt händer...
image755
till mellis idag så prövade jag även en sådan
image756 som mellis tänkte jag smakade ju inte som värsta middan på perran men med vatten så funkade det ...tror det är bra som mellis om jag nu tål det...


min tanke är att äta frulle och lunch som vanligt och sedan dricka soppa till middag och käka sån bar till mellis ska pröva en månad så får vi se om det märks ngn skillnad...


snart jobba=)


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Vad spännande!! Vad kostade dom och vart finns dom? Puss gummsan


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback