tvådagars....

Fina Josephine ;) som nästan aldrig partar fick i denna vecka för sig att parta två gånger två dagar i rad....det ligger bilder uppe från den första så nu lägger jag även upp bilder på den andra..

igår festade vi till annas ära som var hemma från london, samt att eve med vänner ska åka till oslo.
så precis som på den gammla goda tiden så var vi ute hos camilla i slagsta det var trevligt:D fler bilder finns på fb.
sen drog vi vidare till nybron där jag faktiskt aldrig varit det var trevligt...där träffade jag sandy med vänner och när vi sprang till perran för att kissa så började det snöa:D det snöade på mig och sandra mysit men kallt...
vid halv två så gick jag till runda kiosken och tog en taxi bort från stan...

när jag satt på golvet med alla mina kläder i en hög så började jag gråta...jag grät och grät och grät...men jag var inte ledsen inte för min skull utan för allla andras...det är så många vänner i min närhet just nu som det inte alls går speciellt bra för de är ledsna och nere och saker krånglar till sig och tar slut och folk försvinner ur ens liv...en hel del människor jag tycker om mår inte bra just nu och det gör så ont i mig...jag vill verkligen kunna hjälpa men i vissa fall så går det inte finns inget man kan göra åt deras smärta...så jag kan inte göra så mkt mer än att säga att jag finns här för er om ni behöver mig...

image752image751image747
image748
image749
image753image754

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback