vet du vad jag tror??

jag tror att du inte är så stark och stabil som du vill att folk ska tro. jag tror att innerst inne är du ganska osäker och svag...jag tror att du vill att människor runt omkring dig ska tro att du är stark och självsäker, och att du vet att du är ganska instabil och inte pallar trycket... det är vad jag tror..jag tror även att du vet att jag ser igenom dig och att det stör dig, att jag vet och att säkert många andra gör det med..... jag tror att du ångrar endel val i ditt liv nu när du ser hur det blivigt,att du kanske inte kan ta koniskvenserna av dina handligar att du nu i desperation försöker att styra upp det du gjort med lögner och med mer strul....jag tycker även ganska synd om dig för din osäkerhet och för att du inte riktigt kan stå upp för vad du gjort...

Kommentarer
Postat av: Mr Gayman!

får man fråga vem det handlar om? blir ju nyfiken ju!
kram

2007-11-27 @ 13:20:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback