alldeles för tidigt med räddas av 90210

min klocka ringer vid 06.15...då znoozar jag till 06.30 då äter jag frulle till 90210...hahha gamla hederliga bevvan räddar mig vid denna tidiga timme....det är ganska skönt att komma upp men när man jobbar sent kvällen innan så är det väl sådär...men när jag sen traskar iväg vid 07.15 så är man rätt pigg:) veckan har hittills varit bra och det har varit jätte kul i skolan kidsen är så söta och har så massa kul för sig....det är en ren sport att fånga in tre stycken nio åringar som är överallt och ingenstans under lektionerna när de andra 18 sitter på sin platts och väntar...=)
fick sluta tidigt idag det firades med lunch och film hemma hos militären = otippat?=ja men han är ju inte hemma så offta jue....hahha imorn blir det luugn fredag och på lördag och söndag ska jag sova till minst nio annars:(..
ja just ja föutom allt annat jag har att göra ju har jag ju en tenta att lämna in snart med sweet eller kanske inte...:/
nej nu ska jag jobba vidare sen hem och klappa kisse=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback