bloggare är vi allihoppa....ja tydligen så är det ju så...^^

nu är jag jääätte trött och det är mindre kul,enbart för att jag fick hjälp att få igång mitt internet så ska ingen rolig vara på msn....enbart för att jag kan blogga hela tiden nu så är jag så trött så jag inte orkar...ingen redig middag blev det ikväll heller men men så går det när jag är trött:/....

hm för att som undrar ja...mötet ikväll gick bra för första gången på 11,5 månader så kunde vi visstas i samma rum utan att försöka ha ihjäl varandra det känns skapligt måste jag säga men vi ska ju jobba ihopp och åka på utbildningn tillsammans så det måste ju funka annars så....vet ju hur det gick sist lixom så det är ett stort plus måste jag säga....måste väl dock få vädra denna åsikt att det känns lite konstigt när man hör någon annan kalla sitt ex för älskling och hjärtat mitt framför ögonen på en jag kanske i detta fall är kännslig jag vet inte men sån är jag...jag själv kanske inte hade valt att göra så men vi är ju alla olika...och det är deras sätt....
jag gör på mitt sätt :p hahhahh och det vet vi ju alla hur det är ^^.
du har en ny och jag har en ny och vi mår nu båda så mkt bättre än vi någonsin gjorde under vår sista tid tillsammans...man ska välja med omsorg....
ett år utan dig känns som att det är sååå oändligt mkt längre.de har hänt så mkt under denna tid....minns hur det var när man gick på gymnasiet man var så jävla stor tyckte man och jag trodde jag alltid skulle ha dig att det allid skulle vara vi att utan dig så dör jag snarare tvärt om....det visade sig att det gör jag inte och under detta år har jag lärt mig ännu mera att du är inte beroende av ngn människa det får du inte vara då skiter det sig..tro alltid på dig själv var alltid stark men ta hjälp och hjälp andra i din närhet när de behöver dig...
bryt ihopp eller bit ihopp nu ska jag sova ....

först ett telefonsamtal från någon som är så viktig för mig....vill säga god natt först...vad som än händer hur som helst när som helt så vet jag att du alltid kommer vara en av mina "människor"....en sån jag vill ha nära för att må bättre helt enkelt du får mig att må bra....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback