bredbandsbolaget jag hatar er

ja mitt jälva bredband kommer att dröja minst en vecka till brb släng er i väggen jag hatar er.....
annars allt bra var en kul helg...hemma mys i fredags och fest i lördgas skön slappar söndag med favvo militären på stan...
idag började jag på vfun och det var jätte kul på onsdag ska jag lämna nycklarna till lägenheten...det är guld värt !!om någon nu trodde att han jag bodde ihopp med förut skulle komma och hämta sina saker själv så kan jag meddela att det gjorde han inte...han visar alltså inte bara mig utan även alla andra runt omkring sig att han bara sjunker lägre och lägre...men men sakerna är hämtade nycklarna ska in på onsdag yey !!!
tusse och jag trivs bra nu ska jag jobba på lite här....

ha en fin höstvecka

Kommentarer
Postat av: Sandra J

Hej Josse! Hoppas allt är bra med dig, jag är i sthlm nu. Vart har du börjat jobba? Kram

2007-10-09 @ 18:26:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback