ett hett tipps....

Sätt dig aldrig ner....jag har åkt dit jag är världens största torsk ever....jag kom hem från skolan,bokade tvättid och kastade i mig lite mat ringde till tele2f***vision och tänkte sedan jag sitter och vilar lite tills jag ska börja skriva tentan som jag måste göra klart ikväll...DET VAR DET DUMMASTE EVER!!nu har jag fått mega ont i huvudet !!! och är helt seg och vet inte om jag kommer palla skriva ngt vettigt alls fan fan fan men jag har ju hela natten på mig måste gå och lägga mig vid 3 minst så jag får sova till halv sju...fan vad jag är trött!!!!
gode gud ibland önskar jag att det bodde en liten figur här som kunde komma med glada tillropp och peppa mig och ge mig vatten så jag kunde komma igång....en liten cola light kanske med men neeej den lilla figuren sover på en plätt nu såhär ser han ut....
image710

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback