jag bloggar alltså finns jag....

Flytten är så gott som klar lite el grjjer som måste fixas bara ett ikea besök senare så är det i princip så som jag vill ha det...ja är jätte nöjd lägenheten är jätte fin och jag ska få massa saker fixat och utbytt tusse och jag trivs och vi mår jättte bra :D det kommer att bli såå bra för oss där det vet jag...att få ha ett hem igen ngt som är mitt bara mitt och mina päron har varit hos mig hela helgen och fixat och donat och skruvat och borrat och jag är såå nöjd....har bara en kartong kvar att packa upp och den skulle jag hellre vara hemma och pilla med nu än att behöva plugga
:(.....

tack alla ni som hjälpt till med flytten stefan,marie,mange,mamma,pappa,henke farmor,bosse och t tack så mkt utan er så hade jag aldrig fixat det....


tack alla tack så mkt för att ni bryr er...
jag saknar er alla och önskade att jag hade mer tid att spendera på mina vänner och min familj men just nu så är det skolan och jobbet som måste gå först...
ALLA är dock välkomma på fika i nya lägenheten =) så slå en pling så ska jag se till att vara hemma då=)



en kass sak är att internet inte kommit till min lägenhet och jag kan inte blogg från mobilen skumt:/...men jag läser era bloggar....:D

en bra sak är att jag har jätte snälla grannar till höger om mig med bra musik smak=lyhört=jag behöver inte slösa el på engen radio hahha kanske kan man gå in och önska en låt??
en bra sak är att en klasskompis från slagsta bor på våning ett med sin tjej bra för mig stackars dem när jag ringer och frågar tjugo frågor.....tack grannar=)




nej nu ska jag plugga för mitt i alltihoppa så det ju tenta vecka med såklart....inte så skojj kanske men men .....sen lunch med marie sen hem och packa upp det sista sen jobba och sen hem igen.....


idag börjar en ny månad månaden som jag känner 20 personer som har födelsedag i...=)

ett år idag tänk att tiden går såå fort...
tänker på dig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback