kom så går vi hem till mig och lyssnar på kent och skär oss i armarna...

sa eric till mig....
nej för vi är inte emo sa jag...nej det har du rätt i sa eric...
han har varit hemma en vecka nu och imorgon åker han tillbaka då kommer jag att sakna honom vi har setts varenda dag sen han kom hem.....eric vet allt för tillfället är den han som jag spenderar den lilla tid jag har över tillsammans med och det gillar jag det blir aldrig krångligt komplicerat eller dumt med honom vi kan bara vara.....om vi inte blir 2 drunk at the same time och börjar härja om allt gammalt som varit blåsta brudar och andra misstag  vi gjort.....bara göra ingeting och det gillar jag.....men jag har en liter vanlij vodka i min frys som är hans och den kommer jag aldrig att förlåta honom för blää:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback