min helg

I fredags så åkte jag hem från vfun och tvättade och diskade allting sen kom världens bästa e och hämtade då åkte vi till tuna park för att handla en mkt viktig present!!! sen åkte vi mot stan igen...e kilade hem på familjemys och jag vidare på annat håll fredagkvällen var perfa...
På lördagen så skulle jag först på ettårskalas och sedan jobba=)

image713

presenten och den är jätte jätte liiiten

image714
William öppnar tur att e tog mkt snöre...
image715
William är så glad för presenten :D

Sen efter tårta och mys vidare till jobbet jobbade till sena natten och sen hem med taxi sova några timmmar och upp igen till jobbet igen...det var jätte kul att jobba i söndags piff och puff på g hahha uppåttjack ngn??? kom hem vid tolv i söndags kväll duscha och sova klockan ringde vid sex nu är det igång igen,skola,vfu och jobb...idag är det tisdag på söndag är jag ledig...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback