onsdag jag är trött

ja det är nu ofeciellt jag är trött och sliten...hur har jag kommit på det? jo för att två små små nederlag denna dag gjorde mig sjukt ledsen och besviken...och det är att överreagera och det gör jag för att jag är trött.....började med att fråga en kompis om denne skulle komma på kvälls fika efter jag slutat jobba neeeeeeeeej för jag ska ut med gänget ok säger jag och blir lite små besviken...sen erbjuder jag samma sak till nästa person och svaret där blir även nej nej nej..och anledningen i detta fallet gör att jag får lite små ont i magen....detta är att överreagera och det gör jag för jag är så jävla trött nu för tiden mindre skojj....nej så ikväll efter jobbet ska jag enbart hem och sova för det finns inte energi till annat...imorgon ska jag jobba och sen är det årets fest på kvällen:D

image729
jag investerade i en klänning idag den är väldigt fin och satt jätte bra men jag kan inte dra upp dragkedjan själv...så jag får helt enkelt be tusse :D
image730
en väska till klänningen som sig bööör

image731
ja premiär avände mina två månader nya skor....de gör ont i fötterna nu...


jag skulle vilja åka bort....



idag lunchade vi med gruppen+ anneli efter skolan det var trevligt som alltid:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback