på g igen

Idag är den onsdag nu ska jag till skolan för första gången på tre veckor,i går satt jag i telefonen i två timmar med prefekten och ansvariga för våran utbildning för att anmäla de fel och brister som pågått i våran utbildning sedan i augusti...
idag är det kallt ute det innebär i mitt fall
image726
mössa på och image727
termos som lillebror köpte i NY....
i em åker kusinerna hem bilder från min dag tillsammans med dem igår kommer ikväll efter jobbet nu kila till skolan....=)



när jag kom hem i måndags kväll så hade jag fått en fläkt och överskåp i köket:D
image725
på kvällen var det familje middag i slagsta och prov utav balklänningen...
image724
i måndags kom mina kusiner och hälsade på jag köpte två par nya stövlar
image722image723
I söndags var vi och käkade och tog farväl av a-c...
image721
image720
I lördags fick tusse en ny leksak som han älskar
image718
image728

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback