a bit strange...

idag är det söndag,jag lyckades sova enda till tio och det är ovanligt för att vara mig....nu fick jag äntligen vila ut...tror det beror på gårdagens hemmamys och godnattpussar. Du är bäst.
Som sagt idag ska jag som jag vet hittils vara hemma och ta det lugnt,mysa med kisse,packa lite mer saker införflytten och plugga lite..och ja jag har inga andra planer än att ta det lugnt och det är skönt...för första gången på jag vet inte hur länge så tycker jag det ska bli skönt...och tusse är så duktig han ligger på sin möbel och sover,han tycker om den nu,jag har haft den i över ett år men han vill inte ligga på den nu står den i sovrummet och han ligger på den jämt;) den ska få stå vid fönstret när vi flyttar:D
nej nu köpa frulle=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback