bus och mys på stadens hotell

Torsdag

Stefan och jag busar lite efter jobbet han stoppar vindruvor i kinderna och dansar en mellanönsten dans i köket=)
image666
image667
image668
image669

jag jobbade på övervåningen och stefan och sandy på nedervåningen på perran vi sågs i köket med jämna mellanrum och avslutade kvällen på time....
efter jobbet på time
image670

Fredag

sandra och jag avnjuter en trevlig middag på staden hotell och eric kommer ner och dricker öl

image671
stefan är bartender;)
image672
glömde medicinen så det blev inga köttbullar:D
image673
sandras mat
image674
två dagens en staro och lite eh eh blast???
image675
ost från juhrs...
image676
eric kikar på polarna vid bordet breve


mkt trevlig men inte sån sen kväll vid tolv så packade jag och sandra in oss i en taxi som en gubbe för övrigt försökte sno från oss men icke sa nicke...då blev vi hemskt argsinta båda två...regnet öste ner det var skönt att åka taxi och det var skönt att komma hem tidigt...

mer sånt på fredagarna tack


Kommentarer
Postat av: stefan!

hahaha. roligt att följa ditt spännande liv!! det här tycker vi om!!
"mer josephins liv åt folket!"

2007-09-22 @ 12:42:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback