done

25 lektioner nerskrivna och klara 25 lektioner ett tema av mig =) jag och sandra pluggade på tingsgården idag det var mysigt och vi blev klara=).
Satt på rutan med lite anneli,sandra,stefan och malin det var mys...sen gick jag på stan köpte student litteratur och lite sånt. mellan fyra och åtta jobbade jag var trött redan när jag satte mig på jobbet....men det gick bra det var kul och imorn ska jag utbilda.
nu är jag hemma har kollat på sticky vicky och skrivit rent temat....fy fan vad jag är trött rent ut sagt....en låång dag har det varit...tusse har äntligen lugnat sig och vilar i fönstret han är jätte stirrig och stressad nu när det är saker överallt och han inte riktigt förstår vad som händer men i helgen tusse så börjar vi på ny kula du och jag....nu sova

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback