en ny dag stadsministern säger god morgon

efter att igår på jobbet ha ätit både pomes fritt och choklad för första gången på en månad så fick jag såå dåligt samvete...så imorse blev det fil och flingor igen och till lunch blir det nog en god sallad!!
igår var jag i skolan och jobbade bägge var kul och nu har vi äntligen fått upprättelse i skolan eller ja vi får ju aldrig tillbaka de timmarna som vi förlorat med virrpannan:( men jag har iaf fått en ny vfu plats så jag behöver inte åka så långt:D spara mer tid= orkar mer!!
så resten av veckan så blir det högre tempo man får lägga i en högre växen helt enkelt,flytt,jobb,skola,vfu planering och packa alla saker!!! kommer kanske inte vara så social fram tills på tisdag när det ska in.....
så idag ska vi plugga efter skolan och nu sitter jag och väntar på att min nya handeldare ska ringa detta kommer bli bra!!

har fått pov på cliniqu serien som jag ska prova mot min torra hy nu men jag har fortfarande ett problem mina läppar de är så torra så det nästan trillar av men men:(

nej nu ska jag klä mig sen kila iväg till skolan.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback