fest ikväll

stefan ser du katastrof det är system underhåll på blogg i natt menllan två och sex det betyder att vi inte kan blogga i natt när vi kommer hem:/..hahhaha orka...

idag har varit en lugn bak och stad dag jag har kastat massa saker som jag inte ska flytta med =)
så har jag bakat hallon muffins med

image677
image678
image679
image680
dumma försmå formar:(


image681
image682
ja bättre än såhär blir det väl inte...hahha kanske ska klä på mig några kläder med?? ja det blir nog best så inte så poppis att komma utan....jag ska festa ikväll det gör jag ju inte så offta så idag är den 25års party hos sandra j vi blev fler än tre och temat försvann....vi får ha tema fest ngn annan gång i nya lght kanske??ja fan vilken bra ide jag fick nu =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback