god morgon säger stadsminister fredrik reinfeldt dags att gå upp och göra nytta

Vid åtta ringde klockan  "god morgon säger stadsminister fredrik reinfeldt dags att gå upp och göra nytta"... då hoppade jag upp och cyklade till ica för att köpa kattsand till tusse...han hade stått och skrikit till tre i natt...jag var så trött kom hem vid tolv efter jobbet....det var kul på jobbet det var på ett annat sätt än i torsdags ny uppgift väldigt skojj=)jag fick skjuts hem av några snälla kollegor som förövrigt ska bli mina vägg i vägg grannar om två veckor i nya lägneheten...de berättade att det är extremt lyhört i det huset och att man hör allt....:/ att de hört föregående gäst göra båda det ena och de tredje hahhah....då tänker ni och du som är så jävla höggjud jämt och ständigt stackars er tänker de...att de är säger jag!!!
.men jag är lite orlig för de har två jätte hundar och jag har ju tusse så tänker jag attom han jamar så kanske hundarna börjar skälla på andra sidan väggen och han blir rädd?:(
jag var i thälla igår vi skjutsade först hem en av mina nya kollegor himla snäll är han iaf:D.
jobbet är jätte kul och tur är väl det för jag ska jobba tre dar till i veckan och skolan är bara kaos har fått tillbaka ordinarie läraren i en kurs som bara varit kaos för stan in läraren har fått mig att gråta efter varje lektion för hon har ingen koll....så idag är det grilling av ordinare läraren får se om det blir några avhopp från kursen mkt möjligt är det iaf....nej nu skola sen jobb=) btw våran sambo har försvunnit vi har ingen aning om vart hon är....vi har försökt nå henne dock...jag känner mig som en pingvin i mina jobbkläder ska fråga stefan om han kan ta en bild så kan jag visa:D



fika i solen igår med mina favvosar

image657
image658

bilder är tagen innan johanna ringde med det traumatiska chock beskedet...
image659
image660

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback