hej då..

Hej då tove hej då karin hej då hanna...
Jao idag flyttar de iväg till olika håll och snart flyttar även anna iväg....Vart vet vi inte ännu.
Det suger ju lite att de alla ska åka iväg,men man ska göra det man mår bra av och så länge de mår bra är jag glad för deras skull..
Karin frågade mig hur känns det nu när du är en av de som är kvar?känns det dåligt??
Nej sa jag det gör det inte...visst om jag inte hade ngt jobb om jag inte hade ngt att göra eller visste vad jag ville då hade jag nog inte suttit här och glott bara...men
Jag pluggar och vill slutföra den utbildningen för jag blir klar när jag är 23,så då kan jag åka iväg och göra vad jag vill om jag nu vill...
Jag har ett jobb som jag trivs jätte bra med och jag har även nyss fått ett till jobb som jag verkligen är nyfiken på att lära mig och se hur det går
Jag ska om mindre än en månad flytta till en ny lägenhet med min vackra katt.
Jag älskar eskilstuna och känner inte att jag måste fly härifrån för att förverkliga mig själv...
Jag har mina vänner och min familj och folk som betyder så mkt för mig här i stan..
så nej jag känner mig inte dålig eller misslyckad för just nu är jag nöjd...



Jag hade just bestäm mig för att ligga hemma idag och göra ingetning och vara lite ledsen för att de flyttar ifrån mig...men så ringde min vackra soldat och sa att vi skulle ses sånt gillar jag...han är den vackraste militären i hela världen ;)




Kommentarer
Postat av: Jennifer

det gjorde du rätt i, sköna va?!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback