helg..

just nu avnjuter jag och tusse en lugn morgon efter en snurrig helg....
helgen avslutades med att jag tvättade och att jag och fia åkte till vårat gammla jobb och avnjöt en god middag.....hahha ja vi var på mcd det är så skönt att stå på rätt sida av disken^^.
sen åkte vi hem fia åkte vidare och jag tvättade klart
 
kom hem runt lunch igår på dagen efter lördag/söndagens tumult dushade bytte kläder och åkte ner på stan och lunchade med anneli,sandra,sandra och stefan det var mysigt...sen hem igen då tog det hus i helvette och jag lyckades så sönder min hemtelefon och det är alltså därför den inte funkar....

lördags kväll var skojj hamna på killfest haha sån är alltid lika skojj...de gick till perran jag kom aldrig ut på krogen hade viktigare åtagande för mig än det....sen hem till världens bästa kompis och sova där så himla snäll kom och mötte mig så jag inte skulle behöva gå själv mitt i smällkalla vinter vädret...du är världens bästa vet du det.....


nu har jag tänkt och tänkt och tänkt och kommit fram till att detta är det bästa,för alla inblandade det gör ont men jag vet att det är rätt och att vi är övernes och det känns jätte jätte bra...bättre än på länge


nej nu ska jag snart göra mig i ordning packa mina jobbkläder och kila ner på stan och träffa eric och stefan och sandra med säkert....sen blir det jobb


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback