ica gettho+ brb

idag så tog jag mod till mig och åkte till ica ghetto för att hämta ut mitt paket från bredbansbolaget...jag skulle även passa på att handla lite....= stort misstag,det finns ju en anledning till att jag kallar just detta ica ica ghetto...det finns knappt ngt sortiment och det är väldigt smalt och butiker är knepigt upplagd...ja laktosfri fil hade de inte iaf och inte massa andra saker heller jag skulle ha....
när jag kom hem skulle jag laga lunch tänkte jag men först ville jag koppla in de paket jag hämtat så jag kunde börja ringa med brb...då ringer jag kundtjänst för igår sa de att det skulle gå ´fort att koppla in....efter över en timme i telen med en kille som inte hade ngn aning om vad han pratade om så var jag gråtfärdig..han fattade ingentin och han förklarade dåligt så jag inte heller så med blodsockret nere vid fotknölarna,dator,modem,telefoner och sladdar i hela hallen så säger jag till denna person att jag känner ngn som jobbar med liknade och jag kanske ska ringa han istället för han kanske kan förklara...ja gör det säger han i andra änden då....katastrof:/ så med tårarna i ögonen och sladdar högt och lågt ringer jag t,han har ingen aning om hur många sladdar jag har eller vad för modem eller ngt jag har fått skickat till mig...men endå lyckas han hjälpa mig på inte ens fem minuter:) har är världens bästa världens världens och jag kan alltid ringa han när jag inte fattar sånna saker han hjälpte mig och jag blev gladare och kunde laga en två timmar föresenad lunch....nu vilar jag i sängen efter denna pers....
tack t du ska få en stjärna i himlen av mig....;)
fast egentligen är det ingen stjärna.....det är ngt annat och jag vet inte hur många prickar nyckelpigan har...:)




image639

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback