idag är det lördag...

vaknade tidigt idag och läste ut en bok inför kommande skolvecka,sen åt jag frukost och pluggade lite till...
Eftersom att jag fått fyra pass på jobbet nästa vecka så var jag tvugen att bege mig ner mot stan för att köpa en till skojorta och tjockstrumpbyxor att ha till mina nya klänningar;). Köpte även lite grejjer att ha till jobbet med...min snabbvisit på stan blev en långragen sådan,jag följde på stefan och anneli och käka lunch det blev spännande och händelserikt sen gick vi med henke och köpte två kostymer han ska ha på jobbet....
image649
stefan dokumenterar vissa händelser under dagen....
de som säger att det inte händer ngt i denna stan kan ju slänga sig i väggen....

efter att ha kollat runt på lite olika saker så åkte jag hemmåt.

jag var även på systemet idag och så blev jag bjuden på fest vi får se hur det blir med det lät trevligt;)
eric kommer hem idag och vi ska ses och dricka lite vin så får vi se vad som sker mer under kvällen...
nej nu ska jag vila lite till....
image650

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag hoppas verkligen att det där inte är leggings Josephie :P haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback