ikväll

image647





image648


Sandra och jag var på stan idag vi åt lunch kikade på klänningar och drack the/kaffe vi pratade massa och jag fick prata om jobbet igår det var så jätte kul och jag ställde inte till med någon katastrof.
Sen kollade jag på fotboll ersab-nordea och såklart vann ersab med lillebror i spetsen;)
Efter det så åkte jag hem med mamma och pappa en sväng och vi åt suchi det var ganska ok faktiskt.
Nu är jag hemma i min egen säng jag är så trött så jag tror jag svimmar jag skulle unna mig själv lite godis från haribo men fyra veckor utan gör att jag nu mår jätte illa efter bara några bitar...så bort med det...
Jag fick nya tider från jobbet nästa vecka så imorn ska jag plugga veckans plugg och tvätta sen vet jag inte rikgtigt vad som händer...ikväll blir det tidig kväll för mig och kisse

Kommentarer
Postat av: Sara

mumma med sushi! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback