klart

nu är jag mer eller mindre klar med packningen bara det jag ska ha på mig imorn kvar...och så kisse å alla hans saker såklart....var med min snälla pappa på tippen idag med hahha i went crazy när jag fick kasta sönder allt glas tänkt att tippen kan vara ett sånt roligt och bra ställe att få ut sina agritioner på!!! gah det var så skojj, tänk att man fick slå sönder alla sina saker=)
 nu är det ett mer ordnat kaos här hemma och tusse har slutat skrika på mig....hände en olycka i badrumet i morse idag som nästan knäckte mig men jag ska hålla humöret uppe...jag ska inte bjuda er på ngt samanbrott iaf inte ännu vänta tills i decemeber januari när min kraft börjar ta slut på riktigt....hahhahjag är som en bomb..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback