ljusrosa nagelack + blå nya stölvar= min dag förstörd...

Förra helgen köpte jag tre pår nya skor,ett par jätte fina blå som passar jätte bra till min koft klänning...idag var jag och sandra på stan hon köpte stärkande lack till sina naglar och jag köpte ljust ljust rosa som jag kan ha när jag jobbar tänkte jag....när jag skulle åka hem så böjde jag mig ner för att ta ur nycklarna ur väskan då hör jag ngt som går i kras på marken och tittar ner,där låg nagelacksflaskan i tusen tusen bitar med lack på hela marken....fan tänkte jag inte mitt nya lack....när jag tittade ner andra gången så såg jag att de stänkt ner skorna med...så nu är mina nya blåa stövlar som är en vecka gammla helt förstörda....det summerar denna veckan jävligt bra tycker jag,det går inte alltid som man vill helt enkelt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback