lördag kväll

image683
middag med mina älsklingar gissa vart???
image684
hos den sötaste bartendern i stan såklart!!!

Efter middagen så delade vi tre upp oss stefan och jag gick till sandras 25års fest och eric jag ja till en husfest ;)

image685
Simone och stefan
image686
anneli
image687

stefan j kom och överaskade födelsedagsbarnet...och trotts alla kameror och mobiler som fanns så finns det ingen bild på det romantiska ögonblicket vi andra som deltog i festen var för upptagna med att torka tårarna....


festen var lyckad och det var på väg att bli utgång....vi gick mot staden...

igår försökte jag förklara för stefan att man inte bör hänga ut folk till höger och vänster i sin blogg och att vissa saker är direkt obra att de står där....nu ska jag hänga ut ngn iaf för det tycker jag han har gjort sig förtjänt av....

vakte på nybron var fruktansvärt otrevlig helt utan anledning och det tycker jag är så jävla onödigt..vi var varken för fulla,våldsamma eller otrevliga mot honom...nej han hade väl bara inget bättre för sig antar jag....jag tycker det är så tragiskt faktiskt att de står där på bargatan i lilla lilla eskilstuna och spänner på sig och tycker de är störst och bäst och vackrast i hela stan..men herregud de står på nybrogatan i eskilstuna och jag tycker det är väldigt sorjligt att deras bästa nöje är att stå där och vara oförskämda mot folk för att få ut sitt eget maktbegär.....tycker verkligen att det är hemskt trist och håll i hatten för en gångs skull så höll jag käften och gick bara därifrån.....jag insåg att ett det finns ingen anlednign och sänka mig till hans nivå två om jag sa ngt oförskämt och han fick för sig att slå mig eller jaga mig om jag försökte rymma eller ngt annat dumt så skulle jag inte ha en chans...man ska inte bråka med dörrvakter har jag hört det är inte så smart....en annan sak jag har hört folk säga är typ ja men du din misslyckade polis har du inget bättre för dig än att stå här .....jag kände att det inte heller var nödvändigt att dra upp detta så jag gick till perronen där det alltid är trevliga vakter och trevlig personal......:)

vid halv två så lämnade jag eskilstuna city för att sova nära nära någon jag tycker mycket om.....
det var mysigt....efter en god frulle är jag nu hemma för att börja flytt packa mina saker igen::D
senara födelsedags tårta och present utdelning:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback