när jag flyttar

Idag fick min favroit i värdlen här ett besök nämligen IKEA!!! Jag,lillerbror,Eric och sandra åkte dit för att kika på lite olika saker och ting...jag mest till min flytt då=).
Efter en "mellan" kötbullar = 15 st så håller jag nu på att sprica men men vi gjorde av med lite kalorier när vi sprang omkring där...Tyvärr kunde inte stefan följa med men det tycker jag han ska göra nästa gång=)

När jag flyttar så ska jag ha kvar min fina gröna soffa såklart och min vita tv bänk och min hyla de heter robin och finns inte längre kvar i ikeas sortiment...Jag tycker att vitt är fin och har därför bestämt mig för detta


 
allt i stilrent vitt har köpt kuddar till soffan med i denna färg
 samt ett överkast
i hyllorna som heter Expedit så vet jag ännu inte vad jag ska ha för ngt jag har kollat runt och hittat lite olika lösningar här är några

jag har så svårt att bestämma vilka men jag är sugen på lådorna i brun/beige de är bra för man kan stämga dem så inte tusse försöker krypa ner och härja där i men då funderar jag på att kanske ha två eller fyra st i cerice/lila...men korgarna är ju med fina iof...



alla bilder är tagna från www.ikea.se


nej nu borde jag verkligen börja packa ner lägenheten men jag orkar inte...
en sak till jag köpte idag är

 fyra sånna lådor..jag hade ingen aning om hur eller var jag skulle göra av mina skor så det går ner fyra vanliga skor i dess lådor =) men fyra räckte inte på långa vägar jag kan gissa att det går ner två par stövlar i dem...så några till behöver jag allt....men vart ska de stå i nya lägenheten nån tro...



om jag får plats så vill jag även ha denna jätte sköna fotölj som jag och eric och stefan prövade ut redan för ett år sen
 den är så himla skön eric skulle ha den till att lyssna på musik i och jag till att plugga i underbart:)



image638

tusse är jätte glad över flytten och här ligger han och kikar i katalogen med...han undrar om han kan få allt på hela sidan....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback