om en vecka tusse om en vecka....

det enda negativa när jag kommer hem efter att ha tagit en öl efter jobbet med några kollegor vid två är att jag mitt i all flyttröran var tvungen att väcka tusse baby:( han såg jätte klarvaken och groggy ut och kom och la sig i handfatet när jag skulle tvätta mig med mina fab nya produkter från cliniqe.
efter att ha kastat iväg lite sms till folk om att personal taxin kört hem mig så ligger tusse och jag i sängen och ska sova nu...tusse ligger med huvudet på min arm han är så söt vi ska sova tillsammans nu och jag har berättat för honom att om en vecka tusse om en vecka så ska vi flytta till våran nya lägenhet den är lyhörd men det gör inget när man kommer få en bra kock och två snälla men stora hundar till grannar vi kommer få det så bra tusse och jag det vet jag redan nu....nej nu sova imorn händer det mkt=)

bilder från i onsdags när sandra j fyllde 25 och anneli fick sin present med=)
image661
image662
image663
image664
image665

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback