sista sista nu skiter jag i dethär...

Såhär lever jag nu i lådor kartonger och stök det är inte så kul att se med det är värt det...har packat nästan allt nu har bara lite saker kvar....har slängt så massa saker för att jag ska få plats på nya stället...där är det jätte fint och jag har goda förhoppningar om det.....glad glad glad är jag...

men visst det är lite tungt med,så fort jag har öppnat en låda eller en garderob så hittar jag inte bara mina saker utan även ffs...saker som han missade när han flyttade och även saker som har varit våra tillsammans....och det som händer då är mest att jag känner ilska jag blir så arg bara jag tänker på ff.....vilket gör att jag helst bara skulle slänga sakerna ut från balkongen men nej det gör jag inte....ibland blir jag ledsen med tanke på vilket misslyckadnde det var att det inte funkade .för oss var det ett misslyckande men för mig var det det bästa jag gjort i hela mitt liv det bästa beslutet någonsin....nu har jag bott här själv i nästan ett år jag och tusse tre rum och kök,visst det har kännts ensamt ibland men aldrig lika ensamt som att sitta i soffan själv och veta att du sitter två rum bort och knappar på din dator,eller att sova själv eller att äta själv eller allt annat jag fick göra själv under de sista året....
jag har givit upp förhoppningnen om att någonsin kunna ha en normal relation till dig jag har inte gett dig en chans utan tio nu får du inga fler sista gången var bara för mkt...
du klarar inte av att tala i normal samtalston med mig och du kan inte uppföra dig när  jag är i närheten du får dina nära och kära att skämmas för dig..kanske mår du bara dåligt kanske är det sån du är på rikgit bara det att jag under fyra års tid inte såg det...att det var det som andra såg men aldrig jag...eftersom att du inte kan uppföra dig emot mig så kommer jag inte kontakta dig om när du kan hämta dina saker jag orkar inte ta mer skit från dig helt enkelt....ngn kommer att meddela dig om när dina saker är packade och klara och när du kan hämta dem...jag vill aldrig mer visstat i enrum med dig utav flera anledningar så därför blir det bäst såhär....

image692
image693
image694
det ska bli skönt att börja på ngt nytt en nystar en ny fin lägenhet som bara är min min och tusses imorgon får jag nycklarna och sen bar det av ja ja ja=)

Kommentarer
Postat av: Mr Gay!

Hej...
vad duktig du r som har packat allt!! Slänga alla ffs... saker.. tycker jag!!

2007-09-27 @ 13:44:47
Postat av: Elin, fundersam..

Halloj på dig! Hoppas allt väl dem dig :)
Läste om de där prylarna, jag kan hämta dem om du känner för det? bara att du höra av dig eller nått :) Lycka till med flytten :) Kramar Elin :)

2007-09-27 @ 21:44:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback