today

07.00 världens bästa ringer och väcker mig...bästa starten på morgonen...
vaderna värker så jag power walkar inget idag
tar igen det fre-sön så har jag gått 4*40 min då...

07.02.jag får somna om...och sova till åtta..
07.10 element killarna kommer inbullrande ber om ursäkt att de stör ok säger jag och tusse och jag stänger in oss i sovrummet.nyblivna sambon kommer in drar igång datorn så were up now....
08.15 sambon går mot stan har saker att fixa och tusse och jag ligger i sängen...
08.30 frulle,dusch,packa väskan,klä och sminka mig....
09.30 börja tänka att jag ska dra mig mot skolan...
09.45 mot skolan
10.00 skolan börjar= försöka inte bli knäpp på läraren
13.00 lunch med gruppen/plugg
16.30 mot jobbet kanske äta middag
21.00 sluta jobba
21.10 hem från jobbet

Kommentarer
Postat av: Fia

sambo?? nu hänger ja inte alls med tror ja... händer annars? själv pluggar ja snart ihjäl mig tror ja *gaah* PUSS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback