tomt

det känns bara så jag känner mig så tom....jag vet inte alls längre....huvudet värker efter dagens vredesutbrott...jag har inte varit såhär arg sen jag lappade till en viss person på inflyttnings/födelesedag och förnedrings festen i början av februari....jag visste inte vart jag skulle ta vägen så arg var jag jag visste inte vad jag skulle säga jag var såå arg....när jag kom in i baren igen så skakade mina händer och jag fick inte fram ett ljud inte gråta inte gråta vad som helst börja inte gråt för fan big girls dont cry....
det gör ont i ryggen efter allt bärande idag och det gör ont i mig....att du hade så låga tankar om mig....trodde du kännde mig bättre en  så.....men jag vet inte tydligen inte....lägenheten är med tom tom på saker.....
jag tänker igenom allt jag sagt och skrikt till dig under dagen ångrar faktiskt ingenting.....finns folk som säger att när man blir full blir man riktigt ärlig jag är ärlig jämt....men när jag blir arg så blir jag om möjligt ännu ärligare....
har du mage att en gång till komma till mig och berätta hur dåligt samvete känns så gör det inte.....för din egen skull...

pratade en gång med någon som inte gillade idrott över huvud taget...varför sa jag...för om man jämt blir vald sist på gympan så är det inge kul.....nej det är ungefär så det känns för mig idag...



jag har inte mått såhär dåligt på hur länge som helst jag skulle ljuga om jag sa jag minns inte när....för det gör jag två exakta datum har jag i huvudet...

jag är så så besviken jag vet inte vart jag ska ta vägen....det vet jag faktiskt inte....

ett år på söndag då ska jag slänga mig i väggen...


nu sitter jag här en en gång och går emot mina principer för din skulle för tänk om någon tänk om de tänkt om hon jag tänk om hon.....

ja tänk om hon då skulle du nog inte få det så kul....kanske ungefär lika kul som jag har haft det ett bra tag....


det som gör mest ont är att det inte verkar spela dig ngn roll alls....det är lite som att gjort är gjort och så är det bara....


så alla ni där ute för jag vet att det finns en hel höööööööööög med folk gotta er i min olycka det mår ni bättre av...ingen glädje är så glad som den sanna skadegjlädjen hahha


Kommentarer
Postat av: Tove

Ingen skadeglädje från mitt håll! Bara en stor, jättestor, KRAM!

Postat av: Sara

Men vad har hänt? :( Vill inte att du ska vara ledsen!! :(:( KRAM!

2007-09-30 @ 22:01:08
URL: http://BagLady.tjejsajten.se
Postat av: Fia

gumman... här finns ingen skadeglädje... bara massa styrkekramar till dig från mig... saknar dig... PUSS

2007-10-01 @ 09:46:18
URL: http://smulmaja.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback