torsdag

idag är jag glad. jag fick sova ut det behövde jag verkligen och i går fick jag veta att jag har fått en ny vfu plats så jag ska byta och det kommer att bli jätte bra vi har även fått tillbaka den ordinare läraren i den kursen så nu löser det sig i skolan och det är bra!! imorn ska jag träffa min nya handledare och barnen det ska bli kul!!
sen ska jag och sandra plugga :D.

ikväll ska jag jobba det ska bli kul det är kul på det nya jobbet massa nya saker att lära sig ska fråga om jag kan få en vinlista att kolla på kul när man inte har ngn aning om druvor och allt annat man borde veta....:/
och på tisdag ska jag utbilda på mitt andra jobb det ska med bli jätte kul.


jag pratade med hon i lägenheten och nästa fredag klockan tolv får jag nycklarna och kan böja flytta in yes yes yes=)=)=) nu blir jag extra glad....

så håll i hatten nu gott folk för det är inte offta jag är såhär positivt inställt till allt....men nu känns det på ngt sätt som att allt man jobba så hårt för börjar löna sig och att det inte bara är slit slit slit jämt:D

nej nu kom mitt lunch sällskap

hej då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback