vad ska du göra idag??

image688
vad ska du göra idag??
själv ska jag plugga på en inlämning som ska vara inne imorgon,ikäll ska jag jobba och sen ska jag sova.....
sandra borde vakna till liv snart så hon kan ta med sin nya lap top och komma hit och plugga med mig.....
jag har nyss ringt till jobbet för att höra om de har några nya tider till mig och sen har jag ringt och flyttat elen och jag ska även ringa mitt försäkrings bolag......

tisdag:kolla med marie på lght,skola,jobba
onsdag:packa ner köket helt och hållet jobba
torsdag: packa allt utom tusse och kläderna jag har på mig kanske jobba
fredag:kliva upp ställa ut alla saker i hallen och sedan kila och hämta nycklarna till min nya lägenhet och sedan flytta
lördag: flytta alla möbler och sedan jobba
sönda:tusse får flytta så fort jag vaknat sen är vi hemma och packar upp saker och instalerar oss i nya lägenheten
sen hoppas jag även på att få med mig sochs till ikea ngn dag=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback