varför??

Vi har inte setts på fyra månader för det har inte funkat..inte på fyra månader..och idag träffades vi det var planerat,jag ringde dig i veckan frågade om jag fick låna en bok du eller vi köpt när vi bodde ihopp....jag skulle ha den till skolan det fick jag inte....du sa att det finns massa på bibblan...idag sågs vi för första gången på fyra månader....jag såg det direkt i dina ögon ilskan och hatet du måste hata mig mer än jag någonsin trott..jag bad att få tala med dig bara dig läget var inte det bästa men jag var tvungen...det funkade inte snetänding i 280....
du sa att du blir arg när du ser mig att du tycker jag borde lämna stan,du säger att det inte kommer bli vi ngt mera att det inte blir vi två igen....jag tittar på dig förstår inte vad du menar....du upprepar dig...jag undrar behöver du verkligen säga till mig att det inte kommer bli vi två igen??jag förstår inte ens varför du säger så....till MIG..
du säger att jag är dum i huvudet att jag är galen att jag är mytoman...
ja jag är dum i huvudet och jag är galen för jag trodde verklgen att vi skulle kunna sammarbeta tillsammans....
jag står för det jag är dummare än tåget jag trodde att fyra år tillsammans betydde ngt det har jag förstått nu att det inte gjorde inte för dig iaf..


Kommentarer
Postat av: Marie

what an ashole! Skit i det du är mer värd än så! Love you!

2007-09-02 @ 21:14:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback